מלא/י טופס

  • Grey Facebook Icon

@ כל הזכויות שמורות ל"הסעות מחלקה ראשונה"

השכרת מיניבוס עם הסעות מחלקה ראשונה שירות לקוחות בליגה אחרת

מהבית, מבית המלון עד ליעד המבוקש מטיילים עם המשפחה או עם קבוצה ומחפשים השכרת מיניבוס ושירות אישי ופרטי - כך כולם..

אנחנו מציעים שירות לקוחות בליגה אחרת, שירות הסעות פרטיות לקבוצות או משפחות בכל רחבי המדינה לכל יעד תיירותי אשר נפשכם חפצה.

אל תשארו בחדר המלון, השירות המעולה שלנו והנהג מחכה לקחת אתכם ליעד הרצוי בנוחות ויעילות.

בין אם אתם תיירים אשר רוצים לראות את היעדים המרכזיים בעיר או אנשי עסקים שצריכים להגיע לפגישה, הזמינו את השירות שלנו ותיהנו ממיניבוס שכור, מודרני ויוקרתי שיחכה לכם על סף כניסת המלון בכל רגע נתון.

בשביל להגיע ולהציע שירות לקוחות מן המעלה הראשונה, לכל עובד ונהג צריך להיות סט של מיומנויות שהוא צריך לשלוט בהן. בלי מיומנויות אלו העסק שלנו יהיה כמו כל עסק להשכרת מיניבוסים אחר שיכול לספוג מכה קשה של ביקורות על שירות לקוחות לקוי. 

סט מיומנויות וביניהם: 

  1. סבלנות –התכונה הכי חשובה שצריכה להיות לכל נהג ולכל נותן שירות. לא רק ללקוח המתקשר לקבל שירות חשובה הסבלנות מכיוון שהוא מתקשר לרוב שהוא מחפש פטרון לבעיה הוא בדרך כלל מתוסכל או מבולבל מהמצב אליו נקלע.  גם לעסק עצמו חשובה הסבלנות מכיוון ששירות סבלני גובר על שירות מהיר.  שירות "איטי" וסבלני יביא למצב שבעיות הלקוח יובנו לעומק ויטופלו בצורה הטובה ביותר.

  2. הקשבה – היכולת באמת להקשיב ללקוח היא הכרחית למתן שירות לקוחות טוב. הבנה מעמיקה של צרכי הקבוצה תביא לשיפור הנסיעה וההנאה.

  3. קישורי תקשורת טובים – אנחנו מבינים את הצורך במהירות ואנחנו ברורים וחד משמעיים לגבי השירות אותו אנחנו מציעים. אי הבנות יכולות לגרום ללקוח לא לחזור יותר ואנחנו בשאיפה להגדיל את מאגר הלקוחות החוזרים.

  4. מקצועיות – ידע, התמצאות בכבישים וניסיון רב עם קבוצות ונוסעים. לדעת לעומק איך השכרת מיניבוס  משרתת אנשים בלי הידיעה הזאת יהיה קשה לתת מענה ללקוחות. 

  5. שימוש בשפה חיובית – אנחנו יודעים לתת מענה בצורה חיובית, אנחנו מציעים מגוון פתרונות ואפשרויות להשכרת מיניבוס בכל מיני רמות וזמנים.

  6. ניהול זמנים -  יש לנו ניסיון רב בהסעות ובכבישים ניהול זמן הוא גורם קריטי להצלחת הטיול או האירוע. לא תבזבזו זמן ותגיעו בזמן.

  7. היכולת "לקרוא" את הלקוח – לא תמיד אנחנו פוגשים את המזמין פנים מול פנים לכן פתחנו מיומנויות כדי לקרוא ולהבין את המצב כדי שלא יהיו בלבולים וטעויות.

  8. נוכחות מרגיעה -  היכולת להישאר רגועים גם בפקקי תנועה ומצבים לחוצים כמו הסעות אומנים ביום העצמאות. הנוכחות הרגועה שלנו מורידה את הלחץ ופותרת כל בעיה.

  9.  שירות ממוקד מטרה – הצבת יעדים לנהג ומתן יד חופשית במקביל, מאפשרים להגיע אל הידע בזמן ובביטחון.

  10. היכולת להתמודד עם הפתעות – התמודדות עם מצבים לא סטנדרטיים בעזרת פתרון וגיבוי שידועים מראש מאפשרת לנו להסיע אתכם במקצועיות וברוגע ללא תקלות.

השכרת מיניבוס עם הסעות מחלקה ראשונה שירות לקוחות בליגה אחרת.