קורונה -5 טיפים לשמירה על הבריאות בהסעות ובטיולים

להרגיש לא טוב זה לא כיף, ועוד מוירוס הקורונה זה יכול להיות ממש מבאס.

טיפים לשמירה על בריאות בהסעות וטיולים עשויים להיראות כמו הגזמה, אבל אי אפשר לדעת מתי יופיעו הסימפטומים ויקלקלו את כל המסיבה.

רוב הטיפים לשמירה על בריאות באים מתוך הגיון בריא ותזכורות ידידותיות, אותם דברים ואסטרטגיות בהן משתמשים בבית בכדי למנוע מחלות.


קבוצה בסיור

הרגלי היגיינה נכונה, שינה ושמירה על תזונה מאוזנת, יחד עם פעילות גופנית, אמורים להיות הנורמה - בין אם אתה בדרכים או לא. 5 הטיפים הבאים לשמירה על בריאות מסבירים כיצד למנוע הדבקות ומחלות בזמן נסיעה וחופשה: 1. לשטוף את הידיים הדברים הכי פשוטים והכי זורמים הם תמיד הדברים המנצחים. שטיפת הידיים, ומניעת מגע עם הפנים הן שתי הדרכים מעולות למניעת התמקמות של וירוסים דמויי קורונה ושפעת. חשבתם שלשים את הידיים פשוט מתחת למים זורמים יספיק? – אז לא. צריך לשטוף את הידיים היטב במים חמים וסבון, להקציף את הסבון ולשפשף לפחות 20 שניות לפני שטיפה, לזכור לשטוף את האגודלים ואת גב הידיים. סבון יהרוג את החיידקים והוירוסים, ימנע מהם לעבור לאף, לפה או לאנשים אחרים. אם אין ברז וסבון בסביבה למשל בזמן הסעה במיניבוס מומלץ להשתמש בחומר ניקוי ידני ג'ל על בסיס אלכוהול כדי לחטא את הידיים עד שימצא ברז וסבון בסביבה. לכסות את הפה והאף בזמן שיעול או עיטוש - זה בוודאי ברור לך. להשתעל למרפק, מכיוון שלא סביר שייגע באף או בגוף אחר. בחרתם להשתעל ולהתעטש לממחטה? זרקו אותה בהקדם האפשרי לפח מתאים ואז שטפו ידיים. 2. הישארו פעילים הנסיעה במיניבוס לפעמים ארוכה ומרדימה. אחרי הנסיעה וודאו שאתם מחלצים עצמות בפעילות גופנית קלה ולא ממשיכים את הישיבה העצלה. פעילות גופנית בחופשה יכולה להיראות כמו מטלה, אבל היצמדות לשגרת אימונים היא דרך נהדרת לשמור על מערכת החיסון בצורה מעולה. יתכן שלא תוכל לבצע את כל התרגילים שאתה מבצע בשגרה - כל פעילות גופנית תהייה טובה. במקום לבחור במוניות נסו ללכת. במקום ללכת לבית הקפה צמוד ליד בית המלון בחרו באחד במרחק של כמה רחובות הליכה. אם אתם יכולים להקדיש זמן לאימון יסודי יותר, כן ייטב. ריצה קצרה או ריצה קלה וכל תוספת פעילות גופנית למסלול הטיול שלך על ידי התעניינות באתרים המשלבים טיולים רגליים או שחייה. 3. אכלו טוב כמו בפעילות גופנית, רק בגלל שאתה מטייל לא אומר שאתה צריך להימנע מהרגלי אכילה נכונים. בעוד שפינוקים תמיד מתקבלים בברכה, הקפידו לשלב בנוסף את הוויטמינים והחלבונים שגופכם זקוק להם כדי להתחדש ולשמור על עצמו חזק ובריא. בטיולים, כדאי להיות מודעים לנושא של זיהום מזון ועל הסיכון לחיידקים במזון מקומי. כלל טוב הוא לדבוק בארוחות טריות ומוכרות. אם אתם נמצאים במקום שמי הברז אינם בטוחים למבקרים, הימנעו משטיפת פירות או ירקות טריים, כמו גם מכל דבר שעשוי להיות מבושל בהם. נשנושים וממתקים יהיו מפתים והם חלק מהטיול, שמרו אותם למינימום - בדיוק כמו שהייתם עושים אם לא הייתם בחופשה. במקום זאת, בחרו באפשרויות בריאות יותר ככל שניתן, כמו פירות יער שגדלים רק בצפון. חלבון יכול לעזור במניעת בחילות בזמן נסיעה, וטבליות תוספת ויטמינים היא גם אפשרות אם אתם דואגים שלא תצליחו להשיג תזונה מלאה. 4.לישון כמו שרגילים בבית כמה פעמים שמענו שלישון בטיול זה בזבוז זמן? מכיוון שיש כל כך הרבה מה לראות ולעשות, אבל לא על חשבון הבריאות. הגוף מרפא ומחדש את עצמו בזמן שינה, זה כולל את מערכת החיסון שלנו. הפחתת שעות שינה משמעותה: להפחית את יכולתה של מערכת החיסון להילחם במחלות. יתכן ויש לכם לוח זמנים עמוס, כדאי להקפיד לסיים את היום בשעה סבירה לשינה טובה. 5. שמירה על לחות הגוף מים הם חיוניים, לכן לא מפתיע שגופכם זקוק להם בכדי לבצע פעולות שהוא צריך. מים מינרלים בבקבוקים הם תמיד אפשרות, אפילו מכשיר סינון מים - מה שיכול לחסוך מכם לקנות בקבוקי פלסטיק ולאפשר לכם לסנן כל מי ברז בעצמכם. שתיית מים היא לא הדרך היחידה לשמור על הלחות. שמירה על תזונה מלאה במזונות רוויים מים, גם היא דרך לספק לגוף לחות. אבטיח ופירות כחטיף או קינוח בזמן נסיעה - זה ממלא, טעים ובריא  ועוזר בצריכת המים הנחוצה.




1 צפיות

להזמנות

דברו איתנו!

מלא/י טופס

  • Grey Facebook Icon

@ כל הזכויות שמורות ל"הסעות מחלקה ראשונה"

בתיה קיבלה הצעת מחיר למיניבוס עם נהג מתל אביב! 

כשאתה מבקש הצעת מחיר להסעה מה הכי חשוב לך?